Co zrobić jeśli nie można na urządzeniu utworzyć backupu w iCloud?

Jest wiele możliwości, które powodują, że nie możemy wykonać na naszym urządzeniu backupu. Zaprezentujemy wam je wraz z rozwiązaniami. 

Brak wolnego miejsca w iCloud

Ten komunikat zazwyczaj pokazuje się na wyświetlaczu urządzenia. Na samym początku musimy się dowiedzieć, ile miejsca będziemy potrzebować na wykonanie kolejnego backupu. W systemie iOS 11 lub nowszym albo w iPadOS wjedź w Ustawienia -> następnie wybierz Twoje imię i nazwisko, które pojawi się na samej górze ekranu -> iCloud -> Zarządzanie dyskiem -> Backupy -> wybierz używane urządzenie. W systemie iOS 10.3 wejdź w Ustawienia -> wybierz ikonkę z Twoim imieniem i nazwiskiem -> iCloud -> Miejsce na iCloud -> Zarządzaj dyskiem, a następnie wybierz używane urządzenia.

Kiedy już wiemy, ile miejsca potrzebujemy, aby wykonać backup, możemy zrobić kilka czynności: 

  • Wykupić większy pakiet miejsca dyskowego w iCloud.
  • Zmniejszyć wielkość backupu.
  • Usunąć niepotrzebne dane.

Brak możliwości ukończenia ostatniego backupu

To kolejny komunikat, który możemy zobaczyć na wyświetlaczu naszego urządzenie. Co należy w takim przypadku zrobić?

  1. Podłącz urządzenie do Wi-Fi.
  2. Następnie sprawdź, czy urządzenie jest aktualne.
  3. Jeśli to nic nie da, spróbuj wykonać backup za pomocą innej sieci Wi-Fi.
  4. Kiedy powyższe sposoby nie dały oczekiwanego efektu, najlepiej będzie skontaktować się ze Wsparciem Apple.

Udostępnij artykuł

Adres: ul. Grochowska 239, 04-001 Warszawa, Praga Południe
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 10.00 - 18.00
Sobota 11:00-15:00
Telefon: +48 790 343 000