Oto kolejny problem dotyczący wykonywania backupu w Twoim urządzeniu. Wiele osób często pyta się nas, co powinno się w takiej sytuacji zrobić, dlatego prezentujemy wam ten poradnik.
Na samym początku musisz się upewnić, że urządzenie jest podłączone do sieci Wi-Fi. Nie będzie dało się odtworzyć backupu, kiedy będziesz korzystać z danych komórkowych. Dodajmy również, że czas odtwarzania z backupu zależy od jego rozmiaru i szybkości naszego Wi-Fi.
Komunikat o błędzie podczas tworzenia backupu
Jeśli taki komunikat pojawił się po chęci odtworzenia urządzenia, możesz spróbować tych kilku opcji.
- Wymaż urządzenie i skonfiguruj je, jako nowe.
- Upewnij się, czy masz aktualną wersję oprogramowania, jeśli nie, to dokonaj aktualizacji.
- Sprawdź, czy Twoje urządzenie jest podłączone do Wi-Fi.
- Możesz spróbować wymazać urządzenie, a następnie ponownie odtworzyć je z backupu iCloud.
- Ostatnim rozwiązaniem jest skontaktowaniem się ze Wsparciem Apple.
Backup, który chcę odtworzyć, nie pojawia się na ekranie
- Na samym początku sprawdź, czy backup jest dostępny.
- Możesz spróbować odtworzyć backup za pomocą innej sieci Wi-Fi.
- Jeśli te wskazówki nie pomogły, skontaktuj się ze Wsparciem Apple.