Co zrobić, gdy nie można odtworzyć urządzenia z backupu w iCloud?

Oto kolejny problem dotyczący wykonywania backupu w Twoim urządzeniu. Wiele osób często pyta się nas, co powinno się w takiej sytuacji zrobić, dlatego prezentujemy wam ten poradnik.

Na samym początku musisz się upewnić, że urządzenie jest podłączone do sieci Wi-Fi. Nie będzie dało się odtworzyć backupu, kiedy będziesz korzystać z danych komórkowych. Dodajmy również, że czas odtwarzania z backupu zależy od jego rozmiaru i szybkości naszego Wi-Fi. 

Komunikat o błędzie podczas tworzenia backupu

Jeśli taki komunikat pojawił się po chęci odtworzenia urządzenia, możesz spróbować tych kilku opcji.

  • Wymaż urządzenie i skonfiguruj je, jako nowe.
  • Upewnij się, czy masz aktualną wersję oprogramowania, jeśli nie, to dokonaj aktualizacji.
  • Sprawdź, czy Twoje urządzenie jest podłączone do Wi-Fi.
  • Możesz spróbować wymazać urządzenie, a następnie ponownie odtworzyć je z backupu iCloud.
  • Ostatnim rozwiązaniem jest skontaktowaniem się ze Wsparciem Apple.

Backup, który chcę odtworzyć, nie pojawia się na ekranie

  • Na samym początku sprawdź, czy backup jest dostępny. 
  • Możesz spróbować odtworzyć backup za pomocą innej sieci Wi-Fi. 
  • Jeśli te wskazówki nie pomogły, skontaktuj się ze Wsparciem Apple.

Udostępnij artykuł

Adres: ul. Grochowska 239, 04-001 Warszawa, Praga Południe
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 10.00 - 18.00
Sobota 11:00-15:00
Telefon: +48 790 343 000