Jest wiele możliwości, które powodują, że nie możemy wykonać na naszym urządzeniu backupu. Zaprezentujemy wam je wraz z rozwiązaniami.
Brak wolnego miejsca w iCloud
Ten komunikat zazwyczaj pokazuje się na wyświetlaczu urządzenia. Na samym początku musimy się dowiedzieć, ile miejsca będziemy potrzebować na wykonanie kolejnego backupu. W systemie iOS 11 lub nowszym albo w iPadOS wjedź w Ustawienia -> następnie wybierz Twoje imię i nazwisko, które pojawi się na samej górze ekranu -> iCloud -> Zarządzanie dyskiem -> Backupy -> wybierz używane urządzenie. W systemie iOS 10.3 wejdź w Ustawienia -> wybierz ikonkę z Twoim imieniem i nazwiskiem -> iCloud -> Miejsce na iCloud -> Zarządzaj dyskiem, a następnie wybierz używane urządzenia.
Kiedy już wiemy, ile miejsca potrzebujemy, aby wykonać backup, możemy zrobić kilka czynności:
- Wykupić większy pakiet miejsca dyskowego w iCloud.
- Zmniejszyć wielkość backupu.
- Usunąć niepotrzebne dane.
Brak możliwości ukończenia ostatniego backupu
To kolejny komunikat, który możemy zobaczyć na wyświetlaczu naszego urządzenie. Co należy w takim przypadku zrobić?
- Podłącz urządzenie do Wi-Fi.
- Następnie sprawdź, czy urządzenie jest aktualne.
- Jeśli to nic nie da, spróbuj wykonać backup za pomocą innej sieci Wi-Fi.
- Kiedy powyższe sposoby nie dały oczekiwanego efektu, najlepiej będzie skontaktować się ze Wsparciem Apple.